Garden spiller på Lions 100-års festkonsert i Sand

Publisert av Walter Pedersen den 17.01.21.

17. og 18. juni 2017 ønskes du velkommen til en storstilt markering av Lions Clubs International 100 år i Sandefjord.

Vi er så heldige at vi får besøk av Hans Majestet Kongens Gardes Musikk- og Drilltropp som vil lede en stor oppmarsj i Sandefjord sentrum søndag 18. juni 2017. Alle Sandefjords skolekorps vil delta, og det blir et stort fellesnummer før Garden gir oss en drilloppvisning som årets gardister skal turnere med både i Norge og utlandet denne sommeren.

Klokken 18 vil det bli en stor festforestilling i Hjertnes Kulturhus hvor HMKGs musikk- og signalkorps vil gi oss en forrykende konsert, i samarbeid med andre artister.

Den Norske Operas stjernetenor, Marius Roth Christensen fra Tønsberg vil delta sammen med Gardens musikk- og drillkompani. Marit Strømøy fra Sandefjord, også kjent som båtfører i Formel 1 klassen, vil opptre sammen med Gardens Storband.

Bestill billetter
Billettprisen er 250 kroner for voksne og 100 kroner for barn til og med 16 år.

Bestill billetter her:  http://hjertnes.no/program-og-billetter/lions-100-aar-jubileumskonsert/

En ukes feiring
Festkonserten i Sandefjord vil bli finalen i distriktets jubileumsuke som starter 10. juni med distriktsguvernørens sykkeltur fra Geilo til Lillesand. Løvelekene for psykisk og fysisk utviklingshemmede arrangeres i Sandefjord på lørdag 17. juni med stor festmiddag i Sandefjord på kvelden. Det hele avsluttes med festkonserten i Hjertnes kulturhus den 18. juni.

Arrangør for festkonserten 18. juni er Lionsklubbene i Sandefjord sammen med fjorårets distriktsguvernør Yngve Lindgaard-Berntsen.

Foto: Forsvaret.

Foto øverst: Hans Majestet Kongens Gardes Musikk- og Drilltropp kommer til Sandefjord for markering av Lions 100 år. Foto: Anne Lindgaard-Berntsen.